Serstech bjuder in till webbsänd presentation

I samband med Serstechs AB (publ) företrädesemission av aktier som offentliggjordes den 9 december 2022, bjuder bolaget in till webbsänd presentation den 21 december 2022 klockan 16:00. Efter presentationen ges publiken möjlighet att ställa frågor.

Onsdagen den 21 december klockan 16:00, håller bolagets VD, Stefan Sandor, en webbsänd presentation. Efter presentationen ges publiken möjlighet att ställa frågor. Frågor kan även ställas i förhand till vhcorpmalmo@gmail.com. Presentationen hålls på svenska. Det går att följa presentationen via dator eller mobila enheter.

Antalet platser är begränsat och Serstech rekommenderar därför att man registrerar sig i god tid för att vara säkrad en plats. Registrering till webbkonferensen kan göras via följande länk:

För mer information:
Stefan Sandor,
VD, Serstech AB, telefon: 0739-60 60 67
E-post: ss@serstech.com

Thomas Pileby,
Styrelseordförande, Serstech AB, telefon: 0702-07 26 43
E-post: tp@serstech.com

eller besök: www.serstech.com

Certified advisor åt Serstech är Svensk Kapitalmarknadsgranskning AB (SKMG).

Om Serstech
Serstech utvecklare och säljer utrustning för identifiering av farliga kemikalier, såsom narkotika, bomber och kemiska stridsmedel. Bolagets kunder är huvudsakligen rättsvårdande myndigheter och inkluderar FN, Världstullorganisationen (WCO) och tull- och polismyndigheter över hela världen. Serstech har återförsäljare i 63 länder. Bolaget har huvudkontor i Lund och all tillverkning sker i Sverige.

Serstech är listat på Nasdaq First North Growth Market. Mer information finns på www.serstech.com